Vi skulle klara vad som helst <3

hm.. Jag har tänkt så mkt de senaste..
Tänk på det igen..
På det som hände.. eller snarare inte hände..
Tänkt på det som räddade mig.
Tänkt på att berätta eller inte berätta.
Vad kommer de att hjälpa nu?..
Kommer de hjälpa oss i framtiden om du får reda på det.
Eller kommer det bara bli fel och du misstolkar :S
Jag vet inte om jag är redo att säga det.
Kankse bättre att bara vara t y s t .
Vet inte om jag vågar.
vet inte hur du kommer reagera.
bättre att vara tyst ett tag till.
till jag är säker på vad som är bäst.




jaja.. idag har jag varit hos LinnéaPea..
Herregud va jag gillar henne mkt. Älskar henne tillochmed.
Jag tänker inte dra en sån där "kärleksförklarning" ;)
Men, lilla Linnéa, utan dig vet  jag inte va jag hade gjort.
Me Like yooou <3
Utan Linnéa ingen Amanda.
Så är det bara.

Vi hade kul hela dagen. Fast i å för sig har jag alltid kul me henne.. men men
vi gick en långpromenad, jätte skönt var det.. 
typ 1½ timme tog de :-O
är vi inte duktiga så säg? 
sen sågde vi på filmen oxå..
den var lite bra.. inte jättebra, men inte dålig heller.. utan helt okej allså..


Nästa vecka ska jag å Linnéa åka till Liseberg ^^ haha
de ska bli kul :)
vi ska hyra filmerna, å göra gotti mat dagen innan oxå..
Vi är mästare i köket =)
Japp, så är det.

Over and out...



Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi..."sågde.." du e knasig! men verkar som ni hade skojigt =) Puss på dejj!

2006-08-10 @ 20:58:19
Postat av: Linnéa Pea

utan Linnéa ingen amanda:)

2006-08-13 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback