Vi är som flugor i smöret på nån annans kalas

åå.. Amanda är dålig på de här nuförtiden..
hon har inget att skiva om.
Det är inte att hjärnan är tom. Snarare tvärtom, överbelastad är nog vad den är.
men hon kan inte utrycka det är i den är onödiga boggen, så därför håller hon allt inom sej.
så snart kommer nog den där lilla hjärnan expodera.
Hjärnan vill ha annat och tänka på, den vill inte tänka på onödiga saker hela tiden.
Hjärnana vill känna sig vikitig.  Hjärnan längtar efter läxor.
Det låter väl konsitg, men jag tror jag att det är de hjärnan behöver.
hjärnan har inte gjort något vikigt på flera flera veckor nu.
Men på måndag börjar det igen.
och jag vet, att det räcker med en endaste liten läxa, så är hjärnonan trött igen å längtar tillbaka till de här onödiga tänkadet igen ..

idag har jag haft världens mest meningslösa dag.. det är sant, ajg tror ingen kan toppa den ^^
Jag vaknade å sen har jag inte gjort nåt.. undantaget att städa lådan me allt smink i. men det tog väl.. ja, ahg kommer överdriva om jag säger tio minuter. Så därför säger jag väl att de tog fem minuter då..
jag har t r å k i g t .
Det bara regnar hea tiden , så ut kan man inte gå.. jag e trött på att se på film, trött på att sitta vid datna, å trött på att läsa...
shit, va sur jag låter, men sur är jag inte.
Jag är glad över att slippa jobba,  glad över att det bara är en vecka kvar till skolan börjar.
å glad över att den här dagen sakta men säkert går mot sitt slut.

å de gör väl även detta meningslösa inlägg..

så hejdooo säger Amanda

Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

hur fasiken kan man lägnta efter läxor?!
jag njuter för varje ledig läx-stund!
TOKA!

Postat av: Amandaa

de va ju min hjärna som längtade efter de.. inte jag ;)

2006-08-14 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback