Skolan har börjat ^^

Hoho.. första dagen i skolan är över ^^
å nu sitter jag här på ett internetcafé tillsammans me Sara å Mocke..
Vi ska gå på bio sen.. Eller iaf jag å Sara.. Mocker har inte bestämt sen än..
Offside heter iaf filmen vi ska se...

Men nu ska jag berätta mer om mina dagar som stadsbo ;)
Igår så pkte jag å mamma å pappa n till topr å sen när vi gått där en stund kom Sara, å jag åkte me henne till hennes lägenhet, där jag skulle bo :)
Vi va lite bus åkte för många i bilen ;) haha å Saras pappa "fick ju en gravdid kvinnas telefon nummer ;)" hahahahaahaha...
sen när vi va hemma hos henne gjorde vi inte så mkt, vi skulle egentligen se på beck, men de va vi på tok nervösa för så vi provade kläder istället ^^ hahaha
Vi gick å la oss rätt så tidigt, men jag kunde inte somna, men Sara somnade på störten.. ;)
När vi vaknade i morse var vi trötta å nervösa ;) hoho
Vi vanrade i väg till skolan å mötte Ida på vägen =)
När vi va på skolan fick vi reda på klasserna, sen gjorde vi inte så mkt mer innan vi gick hem..
jag kom i en klasss där jag inte kände någon.. Men de ska nog gå bra ändå ;) hehe

Imron fyller min bror år, så då ska jag åka hem till honom.. :)
För han måste ju få mina presenter som jag köpt till honom.. ^^  
Nu är mina tankar slut, så då är de bästa att sluta så man inte sitter å skriver om ingenting.. ;)

menmen..

Tack för att jag få bo hos dej dom här fösta dagana, Sara <3 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback