Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag...

Idag är det lördag. å bara två dagar kvar till skolan börjar :) sheet, jag är nervöös :/
Igår fick jag reda på att jag ska kma i samma klass som Sara och jag är typ världens lyckligaste över de :)
hoppas hopppas att de verkligen är så..

I tisdags så sov Linnáe över hos mej.
vi gjorde chokladbollar å såg på film, å bara hade kul..
"Exuce me, but we have som problem here" "No, we don´t have problem anymore, It was just a tecnical problem.."
hahahaahahaha.. de va de roligaste jag vart me om på länge.. :D hahah...
på onsdag så åkte vi till Liseberg..
de va kul, vi åkte de vi ville, ^^ spelade air hockey ;) heeh å jag ägde Linnéa ;) :) å de bästa av allt; vi vann gooodis :) hoho =)

På torsdan så va Sara hos mej, som ni fattar från förra inlägget ^^
Vi buusade jag å Sara.. Me like yooou, Sara.. :)
De roligaste den dan kan ni ju läsa i Saras blogg, så jag tänker inte beskrva de så väl, jag sägaer bara ; "Jag kan inte byta röst.." hahahahhahahahah... hoho^^ Sara är en rolig flicka.. <3

Idag är jag uppe med tuppen. för jag måste hinna städa på mitt rum :( för sen ska jag leka me Sofiiia :)
å ikväll ska min bror ha kalas för släkten för han fyller på tisdag... =)

Imonr ska jag in till stan, till Saras lägenhet å sova där nåra dagar... å på måndag kväll ska vi gå på biio å mysaaa =)

Åh, nu blev jag sur, min pappa försökte att slänga mina favoritskor... Jag vet, dom är väääldigt utslitna..
Men, jag tänker aldrig föra mej av me dom skorna ^^

Hoho... nu måste jag fortsätta me städningen...

På måndag börjar skolan :)

Hejdå säger MandisPandis ;)  @-->--


Kommentarer
Postat av: Linnéa Pea

maha xD
de va de roligaste på länge. sheeeat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback