Jag skulle gjort så annorlunda om jag gick i andra skor

jaa.. så har man iallafall överlevt den första vecka i skolan.. de känns ju skönt iaf.. ;) hehe
Jag börjar vänja mer och mer för varje dag, å de blir roligare för varje dag.. än så länge iallfall..
Igår var vi på Gustavsberg, eller va de hette.. å hade "lära-känna-varandra-dag" med alla tvåor..
de va kul tyckte jag :P hehe
vi gjorde bla såpafotboll vilket va as kul... hahahaha..

Idag har jag vart på Nordby, med mamma, moster å kusin ;)
Jag handlade massa kläder å andra saker.. hehe
Sen när vi kom hem gjorde mamma Kyckling wook med nudlar till mej.. ^^
för pappa å bror är i finland å ser på Finnkampen..



Jag orkar inte mer....
Allt tänkande går mej på nerverna..
Kankse är det därför jag tycker att de är så skönt att skolan börjat.
De får mej att tänka på annat..
Jag vill bara att de ska bli som förr.
Kanske kommer de aldrig bli det.
Kanske inte, men man kan ju alltid hoppas.
Jag ska berätta.
det ska jag.
Jag måste våga.
Vad kan hända lixom?
Inget, skulle jag tro.
Jag ska berätta.








De riktiga vännerna är de som man kan sitta tyst med i flera timmar utan att det blir pinsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback