Du bjuder ut ditt skratt till var och en som önskar få

Ååh, shit, nu är det gjort..
Ingen återvändo finns. Ingen.
Jag vet inte vad jag vill med detta.
Vill jag ens nåt?.
Antagligen inte.
Bara att du ska veta.
Jag har iallafall gjort det.
Å tack, du stackars lilla männska som hjälpte mej ^^ haha..
-Jag vet, jag är flummig. Men tack vare dig gjorde jag det.
Och till dig, -Ta inte detta på för stort allvar. Det var inte menat så.
som det verkade.
Jag är knäpp, flum och fumkomligt galen.

Förlåt för det, snälla du.

Shit jag är verkligen knäpp.. fan, ett jälva knäppo är ju vad jag är.

Ja, men så här är det, detta är min blogg, som min dagbok.
och i en dagbok skiver man sina innersta tankar.
och det gör jag här med.
Men förlåt älskade du <3



Idag har jag vart i skolan :) me like it... än så länge..
Jag gillar min klass mer å mer...
I början verkade det typ bara vara massa pucko, men det är ju inte det.. Bara nåra få pucko ^^
Imorn ska vi ha språk å jag mitt knäppo minns inte vad hag valt för språk :S ;) men de löser sig säkert...

Efter skolan idag, på vägen hem, så satt jag med min Linnéa. Vi satt å dampa oss igenom hela tåg/buss resan..
Hur funkar egentligen den där mojängen ? *-) hahahahah
Vi ska leka på lördag, Jag å Linnéa alltså, inte jag å mojängen ;)
Linnéa har lovat mej de... :) haha...
Å de man lovar håller man... =)
j a     j i l a r     d e j    l i n e a =)

Hejdå säger knäppot Amanda


Förlåt....

Kommentarer
Postat av: jennifer=)

men amanda då...du skriver ju i gåtor :P

2006-08-28 @ 21:32:11
Postat av: Amandaa

Men Jennifer, Det är ju det som är meningen ;) ^^

2006-08-28 @ 22:09:12
Postat av: Linnéa

HEJLINNÉAGILLARAMANDAVÄLDIGTMYCKET
HEJVISKALEKAPÅLÖRDAG,DETHARLINNÉALOVAT
HEJDETMANLOVAR,DETHÅLLERMAN

2006-08-28 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback