Dina sånger har jag sjungit, dina drömmar har jag drömt.

Hoho.. Nu har jag bara en dag kvar å jobba :)
sen får jag somamrlov i hela 1½ vecka ^^
å sen börjar skolan.. hoho, de ska bli lite kul tycker jag.. Fast lite småhemskt oxå..
Att lilla, lilla Amanda ska börja gymnasiet. och ut i den stora, stora världen lixom.. 
Lite skraj blir man när man tänker på de...
 
Nu har min familj kommit hem, å det är bra tycker jag..
för de blir så väldans tråkit att vara ensam hela tiden..
Men jag hade klarat mej ganska bra ensam.. Ingen av mammas blommor dog..
Även fast de va väligt nära, så överlevde dom.. Med nöd å näppe.. men men..

I fredags :så sov Sara hos mig =) å de va mys.. förutom gubben som smög på oss hela tiden ^^
Sen på lördagen: så skulle vi åka till stranden, å vem möter vi på vägen, om inte Jennifer =)
Så hon föjlde med.. Vi hade super mysh hela dagen.
Sen blev klockan lagom å då åkte vi hem till oss själva..
Då fick jag städa lite å så eftersom att familjen skulle kma på söndag.
På kvällen kom Jennifer till mig :)
Det va kul.
Hon sov hos mej, men sen på söndag åkte hon ganska tidigt, för mamma, pappa, anton å victor skulle ju kma hem :D

Igåt jobbade jag hela dagen, å sen åkte jag å pappa <3 till Uddevalla å sen till torp..
Jag gillar att vara med min pappa... ibland ialla fall... När han är glad lixom.. ;)
Men ingen gillar väl att vara med någon som är sur :P

Imorn ska jag kankse leeeka me min bäjbi Linnéa Spindel.
Jag hoppas iallafall att vi ska de. För jag börjar sakna henne väldans mkt..
Jag har ju inte träffat henne på nästan tusen år.. ;)





Jag önskar att jag kunde stanna tiden.
Å leva alla stunde om igen.
Alla fina stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback