60886-16

hoho i stugorna..
nu var de väldigt länge sen jag skrev nu :/ jag har blivit en riktig bloggslappish..
Fy på mej..
men har man inget å skriva så har man inget å skriva..
ja, å nu har jag egentligen inget att skriva heller, jag ville bara visa att jag fortfarande lever..
än så länge iaf.. ja, ända till söndag kommer jag nog iallafall leva.
För på Söndag kommer min familj hem, å då kmr inte min mamma bli glad..
Jag har tatt död på hennes blomma. Den som vi fått av min farmor, som hon sa att ajg skulle vara extra rädd om.. den är död.. :/
Förlåt, mamma..

jaja.. Snart kommer iallafalla min Saris till mej.
Hon ska sova här. å så ska vi grilla.. eller ja, hon ska grilla, eftersom de kan jag inte särskit bra.. :S
men men, mysh ska de iaf bli :)

imorn kväll då ska jennifer hem till mej..
För egentligen så skulle Sara å Linnéa oxå kma..
Men Sara kunde inte, å Linnéa vet jag inte om hon kmr..
så då sa jag å jennifer att även om inte dom kmr så ska vi träffas ensamma ^^
Men men... Kanska att Linnéa oxå kmr :)

Nu är det bara jätte lite tid kvar till skolan börjar..
visst ska de bli jättekul att börja ny skola, me nya vänner å allt sånt...
Men jag är rädd, rädd för att träffa så många nya vänner, att man glömmer bort dom gamla..
eller ännu värre, att de gamla glömmer bort mig..
Jag vill inte...
Snälla, låt de inte bli så.
Egentligen är det bättre att ta dagen som den kommer, inte gå runt och oroa sig helt i onödan..
Men det är inte så hilma lätt...
 
Nu kommer Sara =) <3


60886-16


Snälla du, lämna mig aldrig <3





Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi,eru tokig eller:P tror du vi e så glömska så vi bara glömmer bort en hel amanda bara så där?toka..

Postat av: Linnéa Pea

jag kommer aldrig att glömma diug i vart fall;) ellr ja, kanske:D nee.. skojja bara;)

2006-08-05 @ 17:39:35
URL: http://spindel5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback