vår???

redan onsdag.. shit va denna vecka har gått fort.. så häär långt iaf..
vi håller på å bygger om i vprt kök.. så de sern ut som jag vet inte vad..
ida har jag rivit tapeter.. de va faktiskt rätt kull ;)
vi har saker överallt (utom där de ska va)... kylskåpet står i hallen, bordet å stolarna i tv rummet, skänken på mitt rum.. a ni fattar hur de ser ut här va..
damm på golvet så man måste ha skor för att gå inne.. :S

vill att de ska va klart NU..

igår fick jag västa vårkänslor, fint väder å allt.. å jag tror tom att jag såg en tussilago.. inte säker.. men jag tror.. fast de va väl bara önsketänkande..
å ida när jag vaknar å tittat ut genom fönster.. va ser jag? jo snö.. snö, snö, snö
hallå! de e april.. nu får de faktsikt räcka me de här snöeriet...

allt från mej för denna gång..

Kommentarer
Postat av: Madde

men det är vår amanda, för jag har sett både snödroppar och krokus!

2006-04-06 @ 15:35:46
Postat av: Linnéa

ja, jag har sett en fågel oxå.. men faan nu minns jag inte va den heter, attans!

2006-04-09 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback