sjuk..

idag när jag vaknade så kände jag att kjag hade lite ont i magen.. :s å sen så fick jag bara ondare å ondare.. å shit va onte jag hade där ett atg allså..
men sen spydde jag lite.. hehe.. å då blev de bättre..
så idag har jag inte vart i skolan.. bara sovit hela dan.. gött..
fats jag e såå trött på skolan så hatar jga att bara vara hemma å inte göras nåt.. å så tänker jag typ på hur mkt jag kmr missa när jag inte e i skolan..
men imonr ska jag iaf gå..

jag har tänkt på vilken fruktansvärd meningslös blogg jag måste ha..
jag skriver ju om såna tråkiga saker som ingen bryr sen om iaf.. :p
ska försöka skriva om nåt intressantare nästa gång..

slut skrivet me meningslösa saker.. för denna gången iaf..


Kommentarer
Postat av: Madde

var glad att du var sjuk, dissekering av älgögon
Skitkul...
Fick panik

2006-04-11 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback