konstig släkt å vänner ;)

jag har tänkt på en sak.. hmm
hörde ni? amanda har tänkt...
e det de som luktar tänker ni nu va?!..
om de kmr folk som inte känner mej å läser min blogg så tror nog dom att jag e helt knäpp i huvudet..
fats jag tror att folk som känner mej tycker nog bara att jag e på amandavis.. allså.. gaska knäpp...
amanda e knäpp!
fats jag ser de so0m nåt possitivt...  haha


idag har vart en rolig dag för jag har varit hos Linnéa!!! å de e alltid trevligt att umgås med henne...
hon e rolig hon.. haha.. å lite konstig..
men jag gillar konsigt människor.. mest för jag e konstig själv tror jag...
alla skulle haft en kompsi som  Linnéa.. för hon e lixom bäst ;)
för man behöver ju inte ha mvg i alla ämnen bara för att va bäst lixom .. eller hur ?!.. hehe
å när vi börjar gymnasiet ska jag å linnéas bli sambor.. haha...
de ska bli kul tycker jag..!

nu e de iaf påsklov å då ska jag bara slappa heeeeela veckan..
å sen ska jag bara gå en dag i skolan å sen åker jag till...
P a r i s ! ! ! ! !

längat såå...

förut fick jag ett mail från min faster.. hon skrav att jag va söt.. hihi.. å att hon saknade mej..!
nästa helg kmr hon hem å då får jag äntligen träffa henne igen..
jag blir glad när jag får såna mail, där de inte står nåt på egentligen utan mest bara skriver att dom gillar en å hoppas att vi snart ska ses..
idag har jag fått två aåna.. :D:D:D av mina båda fastrar..!!!
dom saknade mig båda två.. å jag saknar dom...
idag när jag kom hem från linnéa hade min moster vart hemma hos oss å gett mej en persent..
helt utan anledning..
sånt gör mej glad..
jag fick nån slags tupp.. de kanske låter konstigt.. men de va jätte fin :D
jag gillar min släkt.. jätte mkt..
jag har en konstigt släkt.. å de gillar jag.. för jag gillar ju konstiga människor..;)
å imorn ska jag passa mina kusiner.. dom e oxå lite konstiga.. men de ska bli kul å träffa dom ändå.. :P

när jag ska till paris ska jag åka dit med min mormor!! hon e mkt )knäpp.. fats vädigt snäll.. Väldens bästa mormor!!!
förra gången jag va i frankrike sa mormor : bonjour madame ! till två poliser.. gaoddag frun.. hahahahaha
min mormor e rolig.. hahah

nu har jag skrivit jätt mkt...
men men..
nu får de va klart för denna gången..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback