helg....

jaja.. så har denna helgen oxå gått... shit va dagarna går fort nuförtiden.. ska det fortsätta så här kommer man ju snart va både död å bergraven innan man hinner reagera..

helgen har varit lugn i fredags var jag å såg på bio ; heartbreak hotel såg vi.. å den va ju såå rolig.. hahaha
sen på lördagen var Linnéa hos mej.. å de e ju alltid kul å träffa henne!! :D

ja.., nu sitter jag häör å skriver en So uppsats om andra världskrigen.. inte så vidare kul, men de måste ju göras, tyvärr...

nu i vecka kom jag å tänka på att de bara är 2 månader innan vi slutar skolan.. å de ska ju bli skönt att sluta skolan, men de kmr ju bli sååå hemska att lämna alla.. shit va jag kmr gråta..
men de e ju lika bra att inte tänka på det.. inte än iaf..

men snart åker jag till paris.. å de ska ju bli kul såklat! bara typ 3 veckor kvar.. längtar ihjäl

får väl fortsätta me skrivandet..

over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg Heartbreak hotel i söndags, den var ju asrolig. Höll på att garva ihjäl mig, speciellt när gudrun var ute första gången!

2006-04-10 @ 20:17:26
Postat av: Madde

mmm, visst var det lite kul, men jag hittade ännu roligare grejer med, ser om jag postar det nån dag
;)

2006-04-10 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback